Listing 1 - 10 of 21 << page
of 3
>>
Sort by

Book
Persberichten schrijven in 20 stappen
Author:
ISBN: 9013004482 Year: 2003 Publisher: Deventer Kluwer

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Dit boekje geeft antwoord op de belangrijkste vragen die u uzelf moet stellen én die journalisten u zullen stellen: Is een bepaald onderwerp wel publicabel, wat is eigenlijk nieuws en hoe kunt u dit aantrekkelijk opdienen? Hoe gaat u verder met de tekst, wat voor kop zet u boven het persbericht en wat doet u als het persbericht eenmaal de deur uit is? Al deze stappen zijn voorzien van duidelijke voorbeelden van hoe het moet (en hoe het niet moet).


Book
Copyright : auteursrechtelijke aspecten in de praktijk
Authors: ---
ISBN: 9013018793 Year: 2004 Volume: 35 Publisher: Deventer Kluwer

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

In begrijpeljke taal wordt op een rij gezet tegen welke juridische problemen men in de praktijk op kan lopen. Wat is plagiaat? Wanneer mag ik iets overnemen uit een andere uitgave? Wat moet er in ieder geval geregeld worden met fotografen, ontwerpers en tekstschrijvers? Kortom al die zaken waarvan je eigenlijk liever zeker weet, om claims te voorkomen.


Book
Kort en goed presenteren
Authors: ---
ISBN: 9026725965 Year: 1997 Publisher: Deventer Kluwer Bedrijfsinformatie

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Presenteren op seminars, congressen voorlichtingsbijeenkomsten is een kunst en kunde. Met een goede voorbereiding en regelmatig oefenen maakt u zich vaardigheden eigen die uw presentatie kracht en overtuiging geven. Zowel een heldere structuur van de voordracht als een expressieve en levendige presentatie waarborgen een succesvolle informatie-overdracht.In deze Communicatie Memo belichten Milou Mulder en Grada Schadee hoe u zich grondig kunt voorbereiden op uw voordracht. Zij geven antwoord op de vragen hoe u de boodschap structureert en deze met succes presenteert, zodat toehoorders met interesse naar u luisteren. Hoe gaat u interactief om met uw toehoorders? Hoe gebruikt u moderne presentatiemiddelen? De auteurs zijn respectievelijk directeur en senior consultant bij Eloquence Text, Speech en Presentations te Oostzaan.


Book
Invoering van de Euro : een stappenplan voor de communicatie
Author:
ISBN: 902672893X Year: 1998 Publisher: Deventer Kluwer Bedrijfsinformatie

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Op 1 januari 1999 doet de euro zijn intrede in Nederland en tien andere Europese landen. Voorlopig alleen nog giraal. De munten en biljetten volgen drie jaar later. De komst van de euro heeft grote gevolgen voor het bedrijfsleven ; voor werknemers, klanten en afnemers. Het boek helpt u op een gestructureerde manier de communicatie van de euro vorm te geven. Alle stappen en consequenties komen aan bod, inclusief de maatregelen die u nu en straks kunt nemen om de gevolgen zo klein mogelijk te houden. Wat betekent de euro voor de werknemers, voor hen persoonlijk en voor hun werkplek? Ook is er aandacht voor de externe communicatie met klanten en afnemers en de aanpassing van drukwerk en ander materiaal aan de invoering van de euro.


Book
Succesvol toepassen van multimedia
Authors: ---
ISBN: 9026728778 Year: 1998 Publisher: Deventer Kluwer Bedrijfsinformatie

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Het boek geeft stapsgewijs aan waar een communicatiemanager mee te maken krijgt bij het nadenken over en het maken van een multimediaproductie. De auteurs geven antwoord op de meest gestelde vragen over multimediasystemen, distributie van gegevens, interactieve communicatie en het ontwerpen van een aansprekend concept, een begrijpelijke interactiestructuur en een aantrekkelijke gebruikersinterface.


Book
Klachtenmanagement en de rol van communicatie
Author:
ISBN: 9013022243 9014095430 Year: 2005 Publisher: Amsterdam Kluwer

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

De ene organisatie beschikt over een logo, de andere heeft enkele informele regels m.b.t. het toepassen van een huisstijl, de volgende heeft niets. Of een bedrijf nu een restyling, verdieping of een compleet nieuwe huisstijl wenst, een goede voorbereiding is altijd noodzakelijk. Zelfs als u ervoor kiest om het hele traject aan een derde uit te besteden, dient uw organisatie toch de nodige input te leveren. De voornaamste kostenpost in een huisstijlproject wordt door onderzoek gevormd. Om een nieuw huisttijl te ontwerpen, moet de ontwerper de cultuur en de doelstellingen van de organisatie kennen en aanvoelen. Hoe functioneert de organisatie en wat zijn de wensen van de uiteindelijke gebruikers? Hoe ontstaat er eenheid in de huisstijldragers? In hoeverre is er een categorisering van de huisstijldragers gewenst? Hoe moet deze dan in elkaar zitten? Aan welke eisen dienen de middelen te voldoen? Wat is praktisch toepasbaar? In dit boekje gebruiken de auteurs verschillende voorbeelden en cases van uiteenlopende organisaties : Randstad, Total Fina Elf, Benelux-Merkenbureau, Weleda, Fortis, de Rabobank en BP.

Keywords

Bedrijfsimago. --- Huisstijl. --- Communicatie. --- Management --- Klantenservice. --- bedrijfsimago --- Advertising. Public relations --- logo's --- Organization theory --- organisatie --- huisstijl --- organisatieonderzoek --- klantentevredenheid --- Firms and enterprises --- communicatiemanagement --- klachtenbehandeling --- Mass communications --- Bedrijfsimago --- #A0302A --- 695 Communicatie --- #KVHA:Communicatie; Nederlands --- #KVHA:Huisstijl; Nederlands --- 659.126 --- reclame --- PR --- 369.4 --- communicatie in organisaties --- 659.126 Trade marks. Logos. House colours etc. --- Trade marks. Logos. House colours etc. --- public relations --- 65.012 --- #KVHA:Zakelijke communicatie --- #KVHA:Zakelijke communicatie; klachtenmanagement --- 659.3 --- 658.818 --- #SBIB:309H250 --- #SBIB:35H511 --- Plaintes Klachten --- Client Klant --- klachtenregeling --- verkoopkunde --- 369.3 --- 499.7 --- klachten --- communicatie --- 658.818 Service to customer. After-sales service --- Service to customer. After-sales service --- 659.3 Mass communication. Informing, enlightening of the public at large --- Mass communication. Informing, enlightening of the public at large --- Interne en externe communicatie: algemene werken --- Kwaliteit van het openbaar bestuur --- verkoopkunde, vertegenwoordigers --- 007 --- Huisstijl --- Profiel en imago --- Grafische vormgeving --- Externe communicatie --- Communicatie --- Klachtenbehandeling --- Praktijk --- Imagomanagement --- Public relations --- Public relationspraktijk --- Monograph --- Profiel --- Imago


Book
Communicatieleer : een inleiding.
Author:
ISBN: 9060095170 Year: 1995 Publisher: Meppel Boom

Listing 1 - 10 of 21 << page
of 3
>>
Sort by